Nutritivna Vrijednost
Alergeni
Ukupna nutritivna vrijednost odabranog proizvoda
* % dnevnih potreba prosječne odrasle osobe
** zasićene masne kiseline
Ovim uvjetima društvo GLOBALNA HRANA d.o.o., Zagreb, Rudeška cesta 87a, OIB 97492131626 (dalje u tekstu McDonald's), upisano u sudskom registru Trgovačkog suda u Zagrebu pod MBS 080064649, e-mail kontakt: privatnost@hr.mcd.com, utvrđuje uvjete pod kojima kupcima McDonald's proizvoda omogućuje korištenje McDonald’s mobilne aplikacije na teritoriju Republike Hrvatske.
Sudjelovanje je besplatno. Aplikacija “McDonald’s” može se besplatno preuzeti u App Storeu (iOS) ili Google Play Storeu (Android).
Ako se korisnik registrira putem aplikacije, uspostavlja se ugovorni odnos između registriranog korisnika i McDonald'sa. Ovaj ugovorni odnos reguliran je ovim uvjetima i odredbama.
Aplikaciju možete koristiti kao "neregistrirani" korisnik ili kao "registrirani" korisnik.
Bez registracije možete koristiti aplikaciju u informativnom modu i tražiti restorane (bez registracije ne možete koristiti bodove, primati kupone, nagrade i slične pogodnosti dostupne registriranim korisnicima).
Napomena: Ako se registrirate, ovi uvjeti za “registrirane korisnike” vrijede za vas:
Nakon uspješne registracije, korisnik može primati i koristiti kupone, sudjelovati u igrama i nagradnim natječajima.
Da biste sudjelovali u MyMcDonald's Rewards programu lojalnosti, morate biti registrirani i morate prihvatiti Uvjete korištenja programa lojalnosti prilikom registracije ili naknadno unutar aplikacije i sekcije „Moj Korisnički Račun “.
Sudjelovanje kao “registrirani korisnik” McDonald's aplikacije na teritoriju Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu “Aplikacija”) moguće je instaliranjem aplikacije “McDonald's” na pametni telefon nakon odabira “Hrvatska” kao vaše zemlje i uspješno završenom registracijom.
Preuzimanjem aplikacije, odabirom “Hrvatska” kao vaše zemlje i dovršetkom registracije, pristajete na sljedeće uvjete i odredbe.
Aplikaciju može koristiti svaka fizička osoba koja je navršila 16 godina. McDonald's može odbiti Vaš zahtjev za registraciju ili Vas de-registrirati ako kršite ili postoji ozbiljna sumnja u kršenje obveza iz ovih uvjeta korištenja ili drugih obveza preuzetih prema McDonald's-u, ili pozitivnih propisa koji se primjenjuju na Vas ili na McDonald's.
Ako ste navršili 16 godina, no još niste punoljetni, ove Uvjete pročitajte zajedno s roditeljem ili drugim zakonskim skrbnikom. Vaš roditelj odnosno vaš zakonski skrbnik također mora razumjeti Uvjete korištenja aplikacije te pristati na vašu upotrebu iste.
Povremeno će se izdavati ažuriranja Aplikacije putem Trgovine aplikacija. Možda nećete moći koristiti Usluge dok ne preuzmete najnoviju verziju Aplikacije i prihvatite nove uvjete.
Koristeći Aplikaciju, prihvaćate da internetski prijenosi nikada nisu u potpunosti privatni ili sigurni. Razumijete da se poruke ili informacije poslane putem Aplikacije mogu presresti od strane trećih strana.
Kada kreirate račun u aplikaciji, odgovorni ste za sigurnost računa i sve aktivnosti na računu unutar vaše odgovornosti i sfere utjecaja.
Za bolju zaštitu vašeg računa, potrebna je primjena dvostruke autentifikacije (2FA), koja predstavlja dodatnu razinu sigurnosti uz standardne metode prijave.
McDonald's može ažurirati ove uvjete i odredbe u bilo kojem trenutku. Ako dođe do značajnih izmjena, obavijestit ćemo vas putem Aplikacije. Ako se ne slažete s novim uvjetima, morate prestati koristiti Aplikaciju i zatražiti zatvaranje svog računa.
Dopuštena uporaba i ograničenja. S obzirom na ovu aplikaciju (uključujući sadržaj), ni vi niti bilo koja treća strana nije ovlaštena:
I. koristiti aplikaciju za bilo koju svrhu koja je nezakonita ili zabranjena ovim Uvjetima korištenja;
II. brisati ili mijenjati bilo koje naznake autorskih prava, zaštitnih znakova ili drugih vlasničkih obavijesti;
III. stjecati ili pokušavati steći (intelektualno) vlasništvo aplikacije, uključujući sadržaj;
IV. koristiti, reproducirati, distribuirati, objavljivati, prikazivati, otkrivati, učitavati ili prenositi aplikaciju na komercijalan način;
V. iznajmljivati, davati u zakup, prodavati, davati podlicencu, posuđivati, prevoditi, spajati, prilagođavati, prenositi ili kombinirati aplikaciju s bilo kojim drugim programom ili uslugom;
VI. prenositi, omogućiti prijenos, izvoziti ili ponovno izvoziti aplikaciju kršeći bilo koji embargo, trgovinsku sankciju ili druge zakone i propise o kontroli tehnologije ili izvoza;
VII. koristiti ili pokretati bilo koju neovlaštenu tehnologiju ili automatizirani sustav za pristup aplikaciji ili izdvajanje bilo kojeg sadržaja iz aplikacije, uključujući, ali ne ograničavajući se na, pauke, robote, scrape alate ili offline preglednike;
VIII. onemogućiti, oštetiti, preopteretiti, narušiti ili neovlašteno pristupiti aplikaciji, McDonald's mreži ili korisničkim računima povezanim s aplikacijom (uključujući pokušaj da to učinite).
Sljedeći osobni podaci korisnika nužni su za stjecanje statusa registriranog korisnika i moraju se unijeti tijekom registracije:
I. ime i prezime;
II. e-mail adresa;
III. lozinka.
Sljedeći podaci mogu se navesti opcionalno: spol i mjesec i godina rođenja.
Sudionik jamči točnost svojih podataka i da će čuvati svoje pristupne podatke u tajnosti. Također, sudionik će redovito ažurirati svoje podatke.
Možete mijenjati svoje podatke u bilo kojem trenutku u aplikaciji u odjeljku profila (“Moj Korisnički Račun”).
Po jednoj e-mail adresi može postojati samo jedan korisnički račun. Nije moguće spajanje više korisničkih računa aplikacije.
Neke Usluge, poput pretraživača restorana i naručivanja putem aplikacije, koriste podatke o vašoj lokaciji ("Lokacijske usluge"). Možete isključiti ovu funkcionalnost u postavkama uređaja. Korištenjem ovih usluga pristajete na prikupljanje i obradu vaših podataka o lokaciji.
U kontekstu aplikacije, možete odabrati želite li primati e-mailove ili push notifikacije od McDonald'sa.
Da biste primali naše vijesti, promocije i obavijesti putem e-maila, morate nam dati odobrenje da vam šaljemo takve poruke, a to možete napraviti kroz aplikaciju unutar odjeljka profila “Moj Korisnički Račun”
Rado bismo vam slali i push notifikacije kroz samu aplikaciju, a ako biste ih htjeli primati, morate odobriti primanje push notifikacija na vašem mobilnom telefonu.
Vaše osobne podatke obrađujemo na način utvrđen našim Pravilima privatnosti.
Pravila privatnosti McDonald'sa su sastavni dio ovih uvjeta i odredbi, a dostupna su na linku https://mcdonalds.hr/privatnost/
Vaš račun automatski će se izbrisati na kraju mjeseca i bit ćete deregistrirani s Aplikacije, ako prođe 16 mjeseci od vaše posljednje aktivnosti na aplikaciji. U tom slučaju automatski će biti brisani i svi Vaši osobni podaci.
U bilo kojem trenutku možete otkazati svoj račun putem korisničke podrške na www.mcdonalds.hr/kontakt. Nakon potvrde otkaza, sve skupljene ponude i bodovi MyMcDonald's Rewards programa lojalnosti na vašem računu će se automatski izbrisati i/ili će isteći, a vaši osobni podaci će biti brisani. U skladu s tim, preporučamo da članovi pažljivo planiraju sva otkazivanja kako bi izbjegli nenamjerni gubitak skupljenih bodova. Jednom kada isteknu ili se izbrišu, bodovi se ne mogu obnoviti.
Otkaz od strane McDonald'sa moguć je s otkaznim rokom od četiri tjedna, osim u slučaju deregistracije iz poglavlja „2.5.5. Neaktivnost“ ili u slučaju vaše povrede ovih Uvjeta, osobito onih navedenih u poglavlju „3. Ostalo“ i „2.4. Dopuštena uporaba i ograničenja aplikacije“, u kojem slučaju McDonald's ima pravo na otkaz bez otkaznog roka.
Kad koristite uslugu naručivanja, narudžbu šaljete izravno sudjelujućem restoranu, a ugovor o isporuci proizvoda je sklopljen kada primite naš prihvat narudžbe. Restoran iz kojeg naručujete proizvode odgovoran je za njihovu pripremu i isporuku.
Možete koristiti uslugu naručivanja za sastavljanje narudžbe i njezino slanje odabranom restoranu. Kupnju dovršavate i vaša platna kartica se tereti kada pritisnete „Naruči i plati sada” u aplikaciji. Nakon toga primit ćete kôd narudžbe. Narudžbe se moraju osobno preuzeti iz odabranog restorana.
Možete odabrati sljedeće opcije preuzimanja svoje online narudžbe:
I. na posebnom označenom parkirališnom mjestu u sklopu parkirališnog prostora restorana za koji je narudžba učinjena, ukoliko je takvo mjesto dostupno (dostupnost ovog modela preuzimanja za odabranu lokaciju naručivanja istaknuta je u McDonald's aplikaciji);
II. na uslužnom pultu unutar odabranog restorana,
III. za stolom unutar odabranog restorana, koristeći uslugu posluživanja za stolom
IV. putem Drive Thru usluge, ukoliko je takva usluga dostupna.
Svi proizvodi ovise o dostupnosti u restoranu iz kojeg naručujete. Kada odaberete restoran, prikazat će vam se vrijeme posluživanja doručka ili glavnog menija za taj restoran. Ako odaberete preuzimanje na pultu ili putem drive-thru usluge, vidjet ćete vrijeme posluživanja za svaku opciju (npr. 6:00 – 24:00). Ako stignete nakon zatvaranja restorana, nećete moći preuzeti svoju narudžbu, a plaćeni iznos neće biti vraćen. Molimo, provjerite možete li stići na vrijeme prije nego potvrdite i izvršite uplatu.
• Ako odaberete preuzimanje na pultu, prikazat će vam se približno vrijeme pripreme narudžbe. Nakon potvrde i plaćanja narudžba će se pripremiti. Ako imate uključene usluge lokacije i daleko ste od restorana, može se pojaviti poruka za potvrdu spremnosti za plaćanje i pripremu narudžbe. Ako nemate uključene usluge lokacije, narudžba će se pripremiti odmah nakon plaćanja.
• Ako odaberete preuzimanje putem drive-thru usluge, potvrđujete i plaćate, ali narudžba se ne priprema dok ne stignete na drive-thru odabranog restorana i predočite svoj kod narudžbe. Narudžbu možete preuzeti u roku od 2 sata od trenutka kada ste dobili kôd narudžbe. Ako ne preuzmete narudžbu u roku od 2 sata na drive-tru prozoru, narudžba će se automatski otkazati
Proizvode koji su dostupni samo na jutarnjem jelovniku moguće je preuzeti najkasnije do 10:20, nakon čega će narudžba biti poništena.
• Ako odaberete preuzimanje na parkirališnom mjestu ili posluživanje za stolom, po dolasku morate unijeti broj stola ili parkirnog mjesta u aplikaciju prije nego što platite. Nakon potvrde i plaćanja, narudžba će se pripremiti i biti vam dostavljena od strane djelatnika odabranog restorana.
Neki restorani ne prodaju sve proizvode. Slike proizvoda i ambalaže u aplikaciji služe samo kao primjeri i mogu se razlikovati od onoga što stvarno dobijete. Razlike mogu nastati zbog prikaza boja na vašem uređaju, korištenih sastojaka, dobavljača, regije ili godišnjeg doba.
Možda ćete trebati omogućiti usluge lokacije na svom uređaju kako biste automatski odabrali najbliži restoran i omogućili provjeru lokacije ako ste daleko od restorana prilikom naručivanja i plaćanja. Ako nemate omogućene usluge lokacije, restoran ćete morati odabrati ručno.
Prije nego što pošaljete narudžbu, morate registrirati kreditnu ili debitnu karticu (u daljnjem tekstu, „platna kartica”) za korištenje prilikom naručivanja. Sva plaćanja obavljaju se putem Adyen-a, treće strane koja pruža usluge plaćanja i za provedbu plaćanja putem Adyen-a primjenjuju se pravila i uvjeti Adyena dostupni na linku https://www.adyen.com/privacy-policy. Preporučamo pročitati uvjete prije plaćanja.
Kada pritisnete „Plati sada”, ovlašćujete nas da obradimo vašu narudžbu. Naš pružatelj usluga plaćanja obradit će vašu uplatu i teretiti vašu platnu karticu. Možete primiti obavijest unutar aplikacije kada odabrani restoran prihvati vašu narudžbu i počne je pripremati. Vlasništvo nad proizvodima prelazi na vas nakon što ih preuzmete.
Ako imate pitanja o terećenju vaše platne kartice ili želite osporiti transakciju, obratite se svojoj banci. Vaša banka će vas informirati o svojoj politici i uvjetima otpuštanja rezerviranih sredstava.
Ako primijetite neovlaštene ili netočne troškove na svom računu, odmah kontaktirajte svoju banku. Također biste trebali odmah promijeniti lozinku. Sigurnosni stručnjaci preporučuju korištenje složenih lozinki i različitih kombinacija korisničkog imena i lozinke za svaki račun.
Imate mogućnost ažurirati ili odustati od svoje narudžbe u bilo kojem trenutku dok je ne potvrdite i platite. Međutim, nakon što potvrdite i platite svoju narudžbu, ne možete je otkazati. Ako želite tražiti povrat novca, uključujući i slučaj kada proizvodi nisu zadovoljavajući ili iz bilo kojeg drugog razloga, obratite nam se sa svojim zahtjevom putem kontakt forme dostupne na https://mcdonalds.hr/kontakt/ Pritom je potrebno dostaviti presliku računa za koji se traži djelomični ili potpuni povrat te obrazložiti razlog traženog povrata.
Ovi uvjeti ne utječu na Vaša zakonska prava uključujući pravo da se s Vašim zahtjevom obratite neposredno nama.
Ovi Uvjeti općenito opisuju program lojalnosti MyMcDonald's Rewards u McDonald’s aplikaciji.
Ispunjavanje uvjeta i sudjelovanje Program lojalnosti MyMcDonald's Rewards dostupno je isključivo putem McDonald's mobilne aplikacije. Kako biste sudjelovali u programu lojalnosti MyMcDonald’s Rewards morate biti registrirani korisnik McDonald's aplikacije i prihvatiti uvjete korištenja programa lojalnosti prilikom registracije ili naknadno unutar odjeljka „Moj Korisnički Račun“.
Prilikom kupnje proizvoda, korisnik može skenirati ili unijeti samo jedan QR kôd kartice lojalnosti. Ako korisnik prilikom iste kupnje unese više od jednog koda, izgubit će pravo na bodove lojalnosti temeljem svih skeniranih kodova izuzev onog posljednjeg.
Bodovi lojalnosti i nagrade nemaju novčanu vrijednost i nije ih moguće zamijeniti za novac.
Ukoliko je prilikom naručivanja korišten kupon iz McDonald's aplikacije, bodovi lojalnosti će automatski biti dodani registriranom računu s kojeg je kupon iskorišten bez potrebe dodatnog skeniranja kartice lojalnosti.
Sudionici programa lojalnosti MyMcDonald's Rewards prilikom svake kupnje imaju mogućnost skupljanja bodova lojalnosti na način da za svaki utrošen 1 EUR sudionik ostvaruje pravo na 75 bodova, pri čemu se za utrošene eurocente (50 eurocenti i više) broj bodova zaokružuje na prvi idući cijeli broj. Primjerice, za realiziranu kupnju u iznosu od 15 EUR sudionik programa ima mogućnost skupiti 1.125 bodova, za realiziranu kupnju u iznosu od 1,75 EUR 131 bod, a za realiziranu kupnju u iznosu od EUR 1,85 139 bodova.
Sakupljene bodove lojalnosti možete zamijeniti za nagrade koje se nalaze unutar aplikacije.
Za uspješno skupljanje bodova lojalnosti u sklopu programa MyMcDonald’s Rewards moraju biti ispunjeni sljedeći uvjeti:
a) Kupnja mora biti realizirana u jednom od McDonald's restorana na području Republike Hrvatskoj kojima upravlja Globalna hrana d.o.o.
b) Kupnja mora biti realizirana putem McDonald's aplikacije ili u restoranu - na blagajni, samoposlužnom kiosku ili McDriveu. Kupnja putem dostave je izostavljena iz sudjelovanja u programu lojalnosti.
QR kôd digitalne kartice lojalnosti unutar McDonald's aplikacije mora biti skeniran na uređaju uz blagajnu prije naplate. U slučaju korištenja kupona unutar McDonald's aplikacije moguće je skupiti bodove i bez dodatnog skeniranja digitalne kartice lojalnosti. U slučaju da kôd nije moguće skenirati radi nedostupnosti ili neispravnosti uređaja, prilikom naručivanja možete djelatniku pročitati znakovni kôd ispisan ispod QR kôda na digitalnoj kartici lojalnosti. Na samoposlužnim kioscima omogućen je ručni upis kôda unutar izbornika „Unesi ručno“.
Ne može se prilikom iste kupnje koristiti više kupona iili nagrada za isti McDonad’sov proizvod (primjerice, nagradu za Big Mac burger te kupon s popustom za Big Mac burger i piće). Korištenje programa lojalnosti moguće je samo ukoliko je korisnik prijavljen na jednom uređaju u određenom trenutku. U slučaju da je korisnik s istim korisničkim računom prijavljen na dva ili više uređaja, moći će koristiti kupone za McDonald's proizvode, no neće ostvarivati pravo na bodove lojalnosti za ostvarene narudžbe do onog trenutka dok se ne odjavi iz aplikacije na drugom i svakom sljedećem uređaju na kojem je prijavljen u McDonald's aplikaciju.
Sve nagrade koje su dostupne registriranom korisniku McDonald's aplikacije obzirom na skupljen broj bodova moguće je iskoristiti za kupnju McDonald's proizvoda. Aktiviranjem nagrade klikom na opciju „Iskoristi sada“ stanje bodova na kartici lojalnosti će se umanjiti za iznos bodova naznačen na aktiviranoj nagradi.
Bodovi istječu krajem kalendarskog mjeseca, 12 mjeseci nakon što su dodijeljeni, ukoliko nisu ranije iskorišteni. Vaše bodove, ukoliko ih ne iskoristite unutar 12 mjeseci od dodjele, po isteku navedenog roka nećete moći iskoristiti za pogodnosti iz programa lojalnosti te će biti obrisani s vašeg korisničkog računa.
Naknadno dodavanje bodova lojalnosti za ostvarenu kupnju nakon provedene naplate, a samo u slučaju da bodovi nisu automatski dodijeljeni nakon što ste skenirali karticu lojalnosti, moguće je za zahtjeve predane unutar 48h od provedene narudžbe. Zahtjev je potrebno ispuniti putem kontakt forme dostupne na stranicama https://mcdonalds.hr/kontakt/ ili upućivanjem e-pošte na adresu mcd@hr.mcd.com. Zahtjev obvezno mora sadržavati adresu e-pošte kojom je korisnik registriran u aplikaciju te presliku ili broj računa po kojem korisnik potražuje naknadan upis bodova lojalnosti.
Nagrade predstavljaju McDonald’s proizvode ili predmete koji se mogu zamijeniti za bodove.
Skupljene bodove lojalnosti možete zamjenjivati za McDonald's proizvode ili predmete sukladno Uvjetima korištenja koji su istaknuti u sklopu svake dostupne nagrade. Sljedeći opći uvjeti primjenjuju se na nagrade na koje je korisnik ostvario pravo:
I. Nagrada se može iskoristiti samo njezinom aktivacijom unutar McDonald's aplikacije i dodavanjem u košaricu prilikom naručivanja putem aplikacije ili registracijom (skeniranjem ili ručnim unosom kôda) na blagajni, samoposlužnom kiosku ili McDriveu. Nagrade nisu dostupne za korištenje putem usluge dostave.
II. Nagrada može biti realizirana samo u nekom od McDonald's restorana na području Republike Hrvatskoj kojima upravlja Globalna hrana d.o.o.
III. Na nagrade se primjenjuje datum isteka roka koji je istaknut u Uvjetima korištenja nagrade.
IV. Na nagrade može biti primijenjeno ograničenje dostupnosti na pojedine restorane što je istaknuto u Uvjetima korištenja nagrade. Ukoliko nije drugačije navedeno u uvjetima korištenja nagrada, smatra se da je nagrada dostupna za korištenje u bilo kojem od McDonald's restorana na području Republike Hrvatskoj kojima upravlja Globalna hrana d.o.o.
V. Na nagrade može biti primijenjeno vremensko ograničenje dostupnosti na dio dana što je istaknuto u Uvjetima korištenja nagrada: Ukoliko nije drugačije navedeno u uvjetima korištenja nagrada, smatra se da je nagrada dostupna za korištenje od početka do kraja radnog vremena restorana.
VI. Svaka nagrada prestaje biti dostupna njezinim korištenjem.
VII. Nagrade nisu prenosive.
Uz navedeno, moguće je postojanje i dodatnih uvjeta koji se primjenjuju na pojedine nagrade, a koji su navedeni u McDonald's aplikaciji u Uvjetima korištenja iste.
Proizvodi ili predmeti koji se mogu iskoristiti u sklopu programa lojalnosti MyMcDonald's Rewards te količina bodova potrebna za njihovo korištenje, dostupni su u aplikaciji. Izbornik Nagrade može imati više razina nagrada različite protuvrijednosti u bodovima lojalnosti i više proizvoda i predmeta koji se mogu iskoristiti na svakoj razini nagrada, a koji su podložni izmjenama u diskreciji McDonald'sa.
Nagrada se može iskoristiti skeniranjem QR kôda aktivirane nagrade unutar McDonald's aplikacije. Nagrada se aktivira klikom na opciju „Iskoristi sada“. U slučaju da kôd nije moguće skenirati radi nedostupnosti ili neispravnosti uređaja, prilikom naručivanja možete djelatniku pročitati znakovni kôd ispisan ispod QR kôda na aktiviranoj nagradi. Na samoposlužnim kioscima omogućen je ručni upis kôda unutar izbornika „Unesi ručno“. Nakon aktivacije, nagrada je dostupna za korištenje tijekom iduće 2 minute. U slučaju da korisnik nije u tom razdoblju iskoristio nagradu registracijom na blagajni (skeniranjem ili ručnim unosom kôda) te zaključenjem naplate, nagrada će se automatski vratiti u korisnički račun nakon isteka perioda od oko 1h.
McDonald's može povremeno ponuditi bonus kampanje ili mehanizme koji vam omogućuju dobivanje dodatnih bodova lojalnosti.
Ograničenja koja se primjenjuju prilikom skupljanja bodova.
U sklopu MyMcDonald's Rewards programa u primjeni su sljedeća ograničenja skupljanja bodova lojalnosti:
I. Korisnički račun u McDonald's aplikaciji u bilo kojem trenutku može sadržavati najviše 30.000 bodova lojalnosti što se smatra Ukupnom gornjom granicom bodova. Nakon dosegnute Ukupne gornje granice bodova svako daljnje skupljanje bodova na istom korisničkom računu neće biti moguće.
II. Unutar jednog dana korisnik može skupiti najviše 10.000 bodova lojalnosti što se smatra Dnevnom gornjom granicom bodova. Nakon dosegnute Dnevne gornje granice bodova svako daljnje skupljanje bodova na istom korisničkom računu neće biti moguće do sljedećeg dana, odnosno zaključno s 23:59:59 tekućeg dana.
III. Unutar jednog dana korisnik može skupiti bodove lojalnosti za najviše 10 transakcija (izdanih računa za kupnju) na bilo kojoj lokaciji McDonald'sa u Hrvatskoj što se smatra Dnevnom gornjom granicom transakcija. Nakon dosegnute Dnevne gornje granice transakcija svako daljnje skupljanje bodova na istom korisničkom računu neće biti moguće do sljedećeg dana, odnosno zaključno s 23:59:59 tekućeg dana.
McDonald's ima pravo izbrisati dodijeljene bodove lojalnosti u bilo kojem trenutku ako su proizvodi za kupnju kojih su bodovi dodijeljeni vraćeni iz bilo kojeg razloga te ako je vraćen puni ili djelomični iznos kupoprodajne cijene. Ovo se također odnosi na zamjenu proizvoda, osim ako se zamjena vrši za proizvode s jednakom bodovnom vrijednošću.
McDonald's ima pravo poduzeti bilo koju radnju koju smatra prikladnom, uključujući brisanje ili suspendiranje korisničkog računa i skupljenih bodova ako otkrije bilo kakvu sumnjivu aktivnost koja se odnosi na isti, uključujući, ali ne ograničavajući se na:
I. bavljenje ilegalnim radnjama ili prijevarama;
II. pružanje ili pokušaj pružanja lažnih ili obmanjujućih podataka ili lažno predstavljanje u restoranu ili Globalnoj hrani d.o.o.; ili
III. kršenje ovih pravila (uključujući nedozvoljenom trgovinom stečenim bodovima ili nedozvoljenim korištenjem materijala i oznaka McDonalds' ili McDonalds' programa lojalnosti); ili
IV. prekomjernu zaradu (prijevarom ili drugim nedozvoljenim sredstvima).
Pojam se odnosi na sve McDonald's restorane na teritoriju Republike Hrvatske.
Sva prava na aplikaciju isključivo pripadaju McDonald'su ili njegovim davateljima licenci. “Aplikacija” uključuje sav sadržaj aplikacije, uključujući, ali ne ograničavajući se na tekstove, slike, grafike, logotipe, zaglavlja stranica, ikone gumba, audio isječke, digitalne preuzimanja, baze podataka, softver, zaštitne znakove, uslužne oznake, izgled, audio i video datoteke i druge komponente (zajednički nazivano “Sadržaj”). Ne smijete poduzimati radnje koje bi ugrozile, ograničile ili narušile prava McDonald'sa ili njegovih davatelja licenci.
McDonald's odnosno Globalna hrana d.o.o. zadržava pravo ukinuti MyMcDonald's Rewards program lojalnosti, između ostalog, zbog više sile, drugih izvanrednih okolnosti ili iz drugih poslovno opravdanih razloga, a i po svojoj diskreciji, i nije dužna posebno obrazlagati takvu odluku.
Globalna hrana d.o.o. zadržava vlasništvo i sva prava intelektualnog vlasništva nad svim materijalima i oglašavanjem u vezi s MyMcDonald's Rewards programom lojalnosti.
Zaštitni znakovi, trgovačke oznake, uslužne oznake i svi grafički elementi, uključujući izgled aplikacije, su prepoznatljivi i vlasnički znakovi McDonald'sa ili naših davatelja licenci. Aplikacija također može sadržavati različita treća imena, zaštitne znakove i uslužne oznake koje pripadaju njihovim vlasnicima.
Korisnički račun će se automatski ukinuti smrću vlasnika računa, a bodovi lojalnosti koji su skupljeni, ali nisu iskorišteni, bit će poništeni. Globalna hrana d.o.o. će zatvoriti račun po obavijesti o smrti vlasnika računa. McDonald's neće biti odgovoran za bilo kakav gubitak ili štetu koju je pretrpjela bilo koja osoba kao rezultat takvog otkazivanja.
Na ove uvjete primjenjuje se pravo Republike Hrvatske, a u slučaju spora između korisnika računa i Globalne hrane d.o.o. isti će biti povjeren na rješavanje stvarno nadležnom sudu u Zagrebu, Hrvatska.
Ništa u ovim uvjetima neće utjecati na vaša zakonom zajamčena prava potrošača.
McDONALD'S NE SNOSI ODGOVORNOST ZA ŠTETE U VEZI S ILI KAO REZULTAT APLIKACIJE. ODGOVORNOST ZA GRUBU NEPAŽNJU I NAMJERU KAO I DRUGE SLUČAJEVE ODGOVORNOSTI ZA KOJE SE ODGOVORNOST NE MOŽE ISKLJUČITI UGOVOROM, NIJE NA OVAJ NAČIN OGRANIČENA.
McDonald’s ne jamči stalnu dostupnost tehničkih sustava. Sukladno tome, morate očekivati privremene kvarove. Privremena nedostupnost tehničkog sustava za bilježenje, obradu i iskorištavanje bodova, kao i iskorištavanje, ne daje pravo na zahtjeve prema McDonald'su. Osim toga, McDonald’s ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu uzrokovanu trećom stranom koja ima pristup vašem mobilnom telefonu ili gubitkom vašeg mobilnog telefona i posljedičnu štetu (uzrokovanu pristupom treće strane itd.).
Odgovorni ste za svoje uređaje. Vi ste odgovorni za svu opremu, softver i održavanje potrebne za korištenje aplikacije. McDonald’s ne može jamčiti da će aplikacija potpuno funkcionirati na bilo kojem određenom uređaju ili s bilo kojim određenim softverom. Također ste odgovorni za sve troškove vezane uz poruke, korištenje interneta i druge naknade i poreze povezane s korištenjem aplikacije. Aplikaciju smijete koristiti samo na vlastitim uređajima i samo koristiti ovlaštene operativne sustave (npr. Apple iPhone OS za Apple uređaje).
McDonald’s pruža besplatnu Aplikaciju "kao što jest" i bez jamstva. McDONALD’S NE JAMČI UPOTREBLJIVOST ILI PRIKLADNOST APLIKACIJE ZA BILO KOJU ODREĐENU SVRHU. McDONALD’S NE JAMČI DA APLIKACIJA RADI TOČNO, POUZDANO, BEZ OMETANJA ILI GREŠAKA, DA ĆE NEDOSTACI BITI ISPRAVLJENI, ILI DA JE APLIKACIJA BEZ VIRUSA ILI DRUGIH ŠTETNIH KOMPONENTI.
Aplikacija može upućivati na, ili omogućiti korištenje, web stranica trećih strana, materijala za preuzimanje, sadržaja, društvenih mreža ili drugih digitalnih usluga (zajednički naziv: "Usluge trećih strana"). McDonald’s ne podržava ove usluge i nije povezan s njima. McDONALD’S NE PREUZIMA ODGOVORNOST ZA USLUGE TREĆIH STRANA.
McDonald’s ne jamči da će aplikacija pravilno funkcionirati ili biti dostupna izvan teritorija Republike Hrvatske.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
McDonald's App Terms of Use
With these terms and conditions, the company GLOBALNA HRANA d.o.o., Zagreb, Rudeška cesta 87a, OIB 97492131626 (hereinafter referred to as McDonald's), entered in the court register of the Commercial Court in Zagreb under MBS 080064649, e-mail contact: privacy@hr.mcd.com, establishes the conditions under which customers of McDonald's products are allowed to use the McDonald's mobile application in the territory of the Republic of Croatia.
Participation is free. The “McDonald’s” App can be downloaded for free from the App Store (iOS) or Google Play Store (Android).
If a user registers via the application, a contractual relationship is established between the registered user and McDonald's. This contractual relationship is governed by these terms and conditions.
You can use the application as an "unregistered" user or as a "registered" user.
Without registration, you can use the application in information mode and search for restaurants (without registration, you cannot use points, receive coupons, rewards and similar benefits available to registered users).
Note: If you register, these terms for “registered users” apply to you:
After successful registration, the user can receive and use coupons, participate in games and prize competitions.
To participate in the MyMcDonald's Rewards loyalty program, you must be registered and accept the Terms of Use of the loyalty program during registration or subsequently within the application and the "My User Account" section.
Participation as a "registered user" of the McDonald's App on the territory of the Republic of Croatia (hereinafter referred to as the "Application") is possible by installing the "McDonald's" Application on your smartphone after selecting "Croatia" as your country and successfully completing registration.
By downloading the Application, selecting “Croatia” as your country and completing the registration, you agree to the following terms and conditions.
The Application may be used by any natural person who is 16 years of age or older. McDonald's may refuse your application for registration or de-register you if you violate or are seriously suspected of violating your obligations under these Terms of Use or other obligations assumed to McDonald's, or positive legislation applicable to you or McDonald's.
If you are 16 years of age or older but not yet of legal age, please read these Terms together with your parent or other legal guardian. Your parent or legal guardian must also understand the Terms of Use of the Application and agree to your use of it.
Updates to the Application will be released from time to time through the App Store. You may not be able to use the services until you download the latest version of the Application and accept the new terms.
By using the Application, you acknowledge that internet transmissions are never completely private or secure. You understand that messages or information sent through the Application may be intercepted by third parties.
When you create an account on the Application, you are responsible for the security of your account and all account activities within your responsibility and sphere of influence.
For better protection of your account, it is necessary to implement two-factor authentication (2FA), which provides an additional level of security in addition to standard login methods.
McDonald's may update these terms and conditions at any time. If there are any material changes, we will notify you via the Application. If you do not agree to the new terms, you must stop using the Application and request the closure of your account.
Permitted Use and Restrictions. With respect to this Application (including the Content), neither you nor any third party is authorized to:
I. use the application for any purpose that is unlawful or prohibited by these Terms of Use,
II. delete or alter any copyright, trademark or other proprietary notices,
III. acquire or attempt to acquire (intellectual) ownership of the application, including the content,
IV. use, reproduce, distribute, publish, display, disclose, upload or transmit the application in a commercial manner,
V. rent, lease, sell, sublicense, lend, translate, merge, adapt, transfer or combine the application with any other program or service,
VI. transfer, enable transfer, export or re-export the Application in violation of any embargo, trade sanction or other technology or export control laws and regulations,
VII. use or operate any unauthorized technology or automated system to access the Application or extract any content from the Application, including, but not limited to, spiders, robots, scraping tools or offline browsers,
VIII. disable, damage, overburden, impair or gain unauthorized access to the Application, the McDonald's network or user accounts associated with the Application (including attempting to do so).
The following personal user data is necessary to acquire the status of a registered user and must be entered during registration:
I. name and surname
II. e-mail address
III. password
The following data may be provided optionally: gender and month and year of birth.
The participant guarantees the accuracy of his/her data and that he/she will keep his/her access data confidential. The participant will also regularly update his/her data.
You can change your details at any time in the application in the profile section (“My Account”).
There can only be one account per email address. It is not possible to merge multiple application accounts.
Some Services, such as restaurant search and in-app ordering, use information about your location ("Location Services"). You can turn off this functionality in your device settings. By using these services, you consent to the collection and processing of your location data.
In the context of the Application, you can choose whether you wish to receive e-mails or push notifications from McDonald's.
In order to receive our news, promotions and notifications by e-mail, you need to give us permission to send you such messages, which you can do through the Application within the "My User Account" profile section.
We would be happy to send you push notifications through the application itself, and if you wish to receive them, you must approve receiving push notifications on your mobile phone.
We process your personal data in the manner established by our Privacy Policy.
McDonald's Privacy Policy is an integral part of these terms and conditions and is available at the link https://mcdonalds.hr/privatnost/
Your account will be automatically deleted at the end of the month, and you will be deregistered from the Application if 16 months have passed since your last activity on the Application. In this case, all your personal data will be automatically deleted.
You can cancel your account at any time via customer support at www.mcdonalds.hr/kontakt. Upon confirmation of cancellation, all accumulated offers and MyMcDonald's Rewards loyalty program points in your account will be automatically deleted and/or expire, and your personal data will be deleted. Accordingly, we recommend that members carefully plan all cancellations to avoid unintentional loss of accumulated points. Once expired or deleted, points cannot be restored.
Cancellation by McDonald's is possible with a notice period of four weeks, except in the case of deregistration under section "2.5.5. Inactivity" or in the case of your violation of these Terms, particularly those specified in sections "3. Other" and "2.4. Permitted Use and Application Limitations", in which case McDonald's is entitled to cancel without notice.
When you use the ordering service, you place your order directly with the participating restaurant, and the contract for the delivery of the products is concluded when you receive our acceptance of the order. The restaurant from which you order the products is responsible for their preparation and delivery.
You can use the ordering service to place an order and send it to the selected restaurant. You complete the purchase, and your payment card is charged when you press "Order and pay now" in the app. You will then receive an order code. Orders must be picked up in person from the selected restaurant.
You can choose the following options to pick up your online order:
I. in a specially marked parking space within the parking area of the restaurant for which the order was made, if such a space is available (the availability of this pick-up model for the selected ordering location is highlighted in the McDonald's application);
II. at the counter inside the selected restaurant,
III. at a table within the selected restaurant, using table service,
IV. via Drive Thru service, if such service is available.
All products are subject to availability at the restaurant you are ordering from. When you select a restaurant, you will be shown the breakfast or main menu serving times for that restaurant. If you select counter or drive-thru pickup, you will see the serving times for each option (e.g. 6:00 AM - 12:00 PM). If you arrive after the restaurant is closed, you will not be able to pick up your order and your payment will not be refunded. Please make sure you can arrive on time before confirmation and payment.
• If you choose to pick up at the counter, you will be shown an approximate time for your order to be prepared. After confirmation and payment, your order will be prepared. If you have location services enabled and are far from the restaurant, a message may appear to confirm that you are ready to pay and prepare your order. If you do not have location services enabled, your order will be prepared immediately after payment.
• If you choose to pick up via drive-thru, you confirm and pay, but your order is not prepared until you arrive at the drive-thru of your chosen restaurant and present your order code. You can pick up your order within 2 hours of receiving your order code. If you do not pick up your order within 2 hours at the drive-thru window, your order will be automatically cancelled
Items that are only available on the morning menu can be picked up no later than 10:20, after which the order will be cancelled.
• If you choose to pick up from a parking space or table serve, upon arrival you must enter your table or parking space number in the Application before paying. After confirmation and payment, your order will be prepared and delivered to you by a crew member at the selected restaurant.
Some restaurants do not sell all products. Product and packaging images in the Application are for illustrative purposes only and may differ from what you receive. Differences may occur due to the display of colours on your device, ingredients used, suppliers, region or season.
You may need to enable location services on your device to automatically select the nearest restaurant and enable location verification if you are far away from the restaurant when ordering and paying. If you do not have location services enabled, you will need to select the restaurant manually.
Before submitting your order, you must register a credit or debit card (hereinafter referred to as a "payment card") for use when placing your order. All payments are made through Adyen, a third party payment service provider, and the Adyen Terms and Conditions available at the link https://www.adyen.com/privacy-policy apply to payments made through Adyen. Reading the terms and conditions before payment is recommended.
When you click "Pay Now", you authorize us to process your order. Our payment provider will process your payment and charge your credit card. You may receive an in-app notification when your selected restaurant accepts your order and begins preparing it. Ownership of the products is passed to you upon collection.
If you have questions about a charge to your payment card or would like to dispute a transaction, please contact your bank. Your bank will inform you of its policy and conditions for releasing reserved funds.
If you notice unauthorized or incorrect charges on your account, contact your bank immediately. You should also change your password immediately. Security experts recommend using complex passwords and different username and password combinations for each account.
You have the option to update or cancel your order at any time until you confirm and pay for it. However, once you confirm and pay for your order, you cannot cancel it. If you wish to request a refund, including in the event that the products are not satisfactory or for any other reason, please contact us with your request via the contact form available at https://mcdonalds.hr/kontakt/ It is necessary to submit a copy of the invoice for which a partial or full refund is requested and explain the reason for the requested refund.
These terms do not affect your statutory rights including the right to contact us directly with your request.
These Terms generally describe the MyMcDonald's Rewards loyalty program on the McDonald's App.
Eligibility and Participation in MyMcDonald's Rewards loyalty program is available exclusively through the McDonald's mobile app. To participate in MyMcDonald's Rewards loyalty program, you must be a registered user of the McDonald's App and accept the terms of use of the loyalty program during registration or subsequently within the "My Account" section.
When purchasing a product, a user can scan or enter only one QR code of a loyalty card. If a user enters more than one code during the same purchase, they will lose the right to loyalty points based on all scanned codes except the last one.
Loyalty points and rewards have no monetary value and cannot be exchanged for money.
If a coupon from the McDonald's app was used when ordering, loyalty points will automatically be added to the registered account from which the coupon was redeemed without the need to additionally scan the loyalty card.
Participants in the MyMcDonald's Rewards loyalty program can collect loyalty points with every purchase, so that for every 1 EUR spent, the participant is entitled to 75 points, with the number of points rounded up to the next whole number for eurocents spent (50 eurocents and more). For example, for a purchase of 15 EUR, a participant in the program can collect 1,125 points, for a purchase of 1.75 EUR, 131 points, and for a purchase of 1.85 EUR, 139 points.
You can exchange the collected loyalty points for rewards within the application.
To successfully collect loyalty points within the MyMcDonald's Rewards program, the following conditions must be met:
a) The purchase must be made at one of the McDonald's restaurants in the Republic of Croatia operated by Globalna hrana d.o.o.
b) Purchase must be made through the McDonald's App or in the restaurant - at the cash register, self-service kiosk or McDrive. Purchases via delivery are excluded from participation in the loyalty program.
The QR code of the digital loyalty card within the McDonald's application must be scanned on the device next to the cash register before payment. In the case of using coupons within the McDonald's application, it is possible to collect points without additionally scanning the digital loyalty card. If the code cannot be scanned due to unavailability or malfunction of the device, you can read the character code printed below the QR code on the digital loyalty card to the employee when ordering. At self-service kiosks, manual entry of the code is enabled within the "Enter manually" menu.
Multiple coupons or rewards for the same McDonald's product cannot be used during the same purchase (for example, a reward for a Big Mac burger and a discount coupon for a Big Mac burger and a drink). The use of the loyalty program is only possible if the user is logged in on one device at any given time. In the event that a user with the same user account is logged in on two or more devices, he/she will be able to use coupons for McDonald's products, but will not be entitled to loyalty points for completed orders until the moment he/she logs out of the application on the second and every subsequent device on which he/she is logged into the McDonald's application.
All rewards that are available to a registered user of the McDonald's application, given the number of points collected, can be used to purchase McDonald's products. Activate the reward by clicking on the "Use now" option, and the balance of points on the loyalty card will be reduced by the number of points indicated on the activated reward.
Points expire at the end of the calendar month, 12 months after they are awarded, unless they have been redeemed earlier. If you do not redeem your points within 12 months of being awarded, you will not be able to use them for loyalty program benefits after the specified period, and they will be deleted from your user account.
Subsequent addition of loyalty points for a purchase made after payment has already been made, and only in the event that points were not automatically awarded after scanning the loyalty card, is possible for requests submitted within 48 hours of placing the order. The request must be completed via the contact form available on the website https://mcdonalds.hr/kontakt/ or by sending an email to mcd@hr.mcd.com. The request must contain the email address with which the user is registered in the application and a copy of the receipt or receipt number for which the user requests the additional entry of loyalty points.
Rewards are McDonald’s products or items that can be exchanged for points.
You may redeem your accumulated loyalty points for McDonald’s products or items in accordance with the Terms of Use that are set forth for each available reward. The following general terms and conditions apply to rewards to which the user is entitled:
I. The reward can only be redeemed by activating it within the McDonald's App and adding it to the cart when ordering through the Application or by registering (scanning or manually entering the code) at the checkout, self-service kiosk or McDrive. Rewards are not available for redemption via delivery service.
II. The reward can only be redeemed at one of the McDonald's restaurants in the Republic of Croatia managed by Globalna hrana d.o.o.
III. The expiration date specified in the Rewards Terms and Conditions of Use applies to the rewards.
IV. Rewards may be subject to availability restrictions at certain restaurants, as outlined in the Rewards Terms and Conditions of Use. Unless otherwise stated in the Rewards Terms and Conditions of Use, the reward is deemed to be available for use at any McDonald's restaurant in the Republic of Croatia operated by Globalna hrana d.o.o.
V. Rewards may be subject to a time limit on availability for part of the day, as outlined in the Rewards Terms and Conditions of Use: Unless otherwise stated in the Reward Terms and Conditions of Use, the reward is considered available for use from the beginning to the end of the restaurant's opening hours.
VI. Each reward ceases to be available upon its use/redemption.
VII. Rewards are not transferable.
In addition to the above, there may be additional conditions that apply to individual prizes, which are listed in the McDonald's Application in the Terms of Use.
The products or items that can be redeemed under the MyMcDonald's Rewards loyalty program, and the number of points required to redeem them, are available in the app. The Rewards menu may have multiple reward levels with different loyalty point equivalents and multiple products and items that can be redeemed at each reward level, which are subject to change at McDonald's' discretion.
The reward can be redeemed by scanning the QR code of the activated reward within the McDonald's application. The reward is activated by clicking on the "Redeem/Use Now" option. In case the code cannot be scanned due to unavailability or malfunction of the device, you can read the character code printed below the QR code on the activated reward to the employee when ordering. At self-service kiosks, manual entry of the code is enabled within the "Enter manually" menu. After activation, the reward is available for use for the next 2 minutes. In case the user has not redeemed the reward by registering at the cash register (by scanning or manually entering the code) and completing the payment during that period, the reward will be automatically returned to the user account after approximately a 1 hour period.
McDonald's may occasionally offer bonus campaigns or mechanisms that allow you to earn additional loyalty points.
Limitations that apply when collecting points.
As part of the MyMcDonald's Rewards program, the following limitations apply to collecting loyalty points:
I. A user account in the McDonald's App can contain a maximum of 30,000 loyalty points at any time, which is considered the Total Points Cap. Once the Total Points Cap is reached, any further accumulation of points on the same user account will not be possible.
II. Within one day, a user can collect a maximum of 10,000 loyalty points, which is considered the Daily Points Cap. Once the Daily Points Cap has been reached, any further collection of points on the same user account will not be possible until the following day, i.e. until 23:59:59 of the current day.
III. Within one day, the user can collect loyalty points for a maximum of 10 transactions (issued purchase receipts) at any McDonald's location in Croatia, which is considered the Daily Transaction Limit. After reaching the Daily Transaction Limit, any further collection of points on the same user account will not be possible until the next day, i.e. until 23:59:59 of the current day.
McDonald's has the right to delete the awarded loyalty points at any time if the products for the purchase of which the points were awarded are returned for any reason and if the full or partial amount of the purchase price is refunded. This also applies to the exchange of products, unless the exchange is made for products with the same points value.
McDonald's has the right to take any action it deems appropriate, including deleting or suspending a user's account and accumulated points if it detects any suspicious activity related to such an account, including but not limited to:
I. engaging in illegal activities or fraud,
II. providing or attempting to provide false or misleading information or misrepresentation in the restaurant or Globalna hrana d.o.o.; or
III. violation of these rules (including through unauthorized trading of earned points or unauthorized use of McDonald's or McDonald's loyalty program materials and logos); or
IV. excessive earnings (by fraud or other illegal means).
The term refers to all McDonald's restaurants on the territory of the Republic of Croatia.
All rights to the Application belong exclusively to McDonald's or its licensors. "Application" includes all Application content, including but not limited to text, images, graphics, logos, page headers, button icons, audio clips, digital downloads, databases, software, trademarks, service marks, layout, audio and video files and other components (collectively, "Content"). You must not take any action that would threaten, limit or infringe the rights of McDonald's or its licensors.
McDonalds or Globana hrana d.o.o. reserves the right to cancel the MyMcDonald's Rewards loyalty program, among other things, due to force majeure, other extraordinary circumstances or for other business-justified reasons, at its discretion, and is not obliged to provide explanation for such a decision.
Globalna hrana d.o.o. retains ownership and all intellectual property rights in all materials and advertising related to the MyMcDonald's Rewards loyalty program.
The trademarks, logos, service marks and all graphics, including the appearance of the Application, are the distinctive and proprietary marks of McDonald's or our licensors. The Application may also contain various third-party names, trademarks, and service marks that belong to their respective owners.
The account will be automatically terminated upon the death of the account holder, and any loyalty points accrued but not redeemed will be annulled. Globalna hrana d.o.o. will close the account upon notification of the account holder's death. McDonald's will not be liable for any loss or damage suffered by any person as a result of such termination.
These terms and conditions are governed by the laws of the Republic of Croatia, and in the event of a dispute between the account holder and Globalna hrana d.o.o., the dispute shall be referred to the competent court in Zagreb, Croatia.
Nothing in these terms and conditions shall affect your statutory consumer rights.
McDONALD'S SHALL NOT BE LIABLE FOR DAMAGES IN CONNECTION WITH OR AS A RESULT OF THE APPLICATION. LIABILITY FOR GROSS NEGLIGENCE AND INTENT, AS WELL AS OTHER CASES OF LIABILITY FOR WHICH LIABILITY CANNOT BE EXCLUDED BY CONTRACT, SHALL NOT BE LIMITED IN THIS WAY.
McDonald’s does not guarantee the constant availability of the technical systems. Accordingly, you must expect temporary failures. The temporary unavailability of the technical system for recording, processing and redeeming points, as well as redemption, does not give rise to claims against McDonald’s. Furthermore, McDonald’s is not liable for any damage caused by a third-party having access to your mobile phone or the loss of your mobile phone and consequential damage (caused by third party access, etc.).
You are responsible for your own devices. You are responsible for all equipment, software and maintenance required to use the application. McDonald’s cannot guarantee that the application will function fully on any particular device or with any particular software. You are also responsible for all costs associated with messaging, internet usage, and other fees and taxes associated with your use of the Application. You may only use the Application on your own devices and only use authorized operating systems (e.g., Apple iPhone OS for Apple devices).
McDonald's provides the free Application "as is" and without warranty. McDONALD'S DOES NOT WARRANT THE USABILITY OR SUITABILITY OF THE APPLICATION FOR ANY PARTICULAR PURPOSE. McDONALD'S DOES NOT WARRANT THAT THE APPLICATION WILL OPERATE ACCURATELY, RELIABLY, WITHOUT INTERRUPTION OR ERRORS, THAT DEFECTS WILL BE CORRECTED, OR THAT THE APPLICATION IS FREE OF VIRUSES OR OTHER HARMFUL COMPONENTS.
The Application may link to, or enable the use of, third party websites, downloadable materials, content, social networks or other digital services (collectively: "Third Party Services"). McDonald's does not endorse these services and is not affiliated with them. McDonald’s IS NOT RESPONSIBLE FOR THIRD PARTY SERVICES.
McDonald's does not guarantee that the application will function properly or be available outside the territory of the Republic of Croatia.
* % dnevnih potreba prosječne odrasle osobe
** zasićene masne kiseline
UKUPNO